tisdag 24 december 2013

God jul!

Äntligen är det jul!
Någon annan som typ längtat väldigt mycket? Det har i alla fall jag. Med tanke på alla böcker jag önskar mig så.... LÄNGTAR TILLS JAG FÅR ÖPPNA DEM! Även om julen inte bara handlar om presenter... Men ändå... :)
Jag har faktiskt redan fått tre julklappar. En av min kompis som gav mig för tidigt, en av mina storasysters pojkvän (han skulle åka bort) och en av tomten. Det komiska är att alla har med böcker att göra. Av tomten fick jag Enders spel. En bok som jag börjat läsa men inte läst klart och som jag velat ha jätte mycket.
Men jag gillar boken i alla fall helt klart.

Storleken på boken var dock inte som jag förväntat mig då jag fick någon special-utgåva:
En bok ungefär lika stor som en kortlek. :P
Texten går åt ett lite annorlunda håll.

Sen fick jag även en bokserie på tre böcker på engelska (HALO) och ett bokmärke som ser ut som om det vore 3D (med delfiner).

God jul på er och hoppas ni får många fina julklappar och att ni har en riktigt trevlig familjestund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.