tisdag 22 december 2015

Bloggens födelsedag!

Idag fyller bloggen två år! Tänk att det var två år sedan jag skapade den här bloggen, det känns som om det var typ igår. Dessa två år gått så sjukt fort det är helt obeskrivligt. Den här bloggen är så himla viktig för mig och den har skänkt mig så mycket glädje och färdigheter att jag vet inte ens var jag ska börja. Jag ser i alla fall fram emot att få fortsätta med bloggen i åtminstone två år till. Tack alla som läser, kommenterar och som finns där på andra sidan skärmen, ni är bäst. :) <3

2 kommentarer:

  1. Grattis Rebecca! :D Hoppas du fortsätter blogga i många år till!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, det hoppas jag med! :) <3

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.