måndag 16 november 2015

Månadssammanfattning september och oktober 2015

Antal lästa böcker: 5
Antal lästa sidor: 1 386

Böckerna som jag har läst:
  • Jag ger dig solen
  • 8 saker du aldrig skulle våga
  • The devil wears prada
  • Djupa ro
  • Bänkad

Svenska: 4
Engelska: 1

Recensions ex: 4
Icke-recensions ex: 1
Antal hyllvärmare: -

Inbunden: 1
Kartonnage: -
Pocket: -
Häftad: 3
E-bok: -

Jag har recenserat: -
Bästa boken: Djupa ro
Boken som var minst bra: The devil wears prada
Roligaste: The devil wears prada (Konstigt då jag inte gillade boken men ingen annan var rolig så ??)
Mest spännande: Djupa ro
Sorgligaste: Djupa ro
Tjockaste boken: The devil wears prada
Vackrast omslag: Djupa ro

Favoritkaraktär: Brian (Jag ger dig solen)
Bästa romantiska förhållande: Brian och Noah
Bästa icke-romantiska förhållande: David, Tove, Ludde och Paula. (Djupa ro)

Påbörjad bok: Half bad: Ondskans son

Kommentar: Jag har ju inte varit så jätteaktiv här på bloggen men samtidigt har ju inte läsandet stått still heller. Jag kände att jag ville skriva en månadssammanfattning och slog därför ihop de senaste två månaderna något som jag tycker faktiskt fungerade väldigt bra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.