lördag 26 september 2015

Hemma från bokmässan

Kom precis hem från två helt fantastiska dagar i Göteborg! :D Jag har gjort så mycket kul bland annat träffat författare och andra bokbloggare. Jag var verkligen så taggad innan jag åkte och hade alla dessa förväntningar och det va inte alls som jag hade föreställt mig det utan det var så mycket bättre!
Ett minus var dock att jag bara några dagar innan jag skulle åka insåg att jag hade lyckats dra på mig värsta förkylningen. Men med knappt någon röst, irriterad hals och rinnande näsa åkte jag ändå och jag ångrar inget. :D Har nog aldrig gjort av med så många näsdukar på två dagar tidigare hahah. ^u^. Jag tänkte skriva lite mer exakt om det jag gjort och gärna med lite bilder (om Alba skulle kunna tänka sig skicka några xD). När vet jag inte riktigt det får vi se helt enkelt. ;P
Bara en random bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.