söndag 25 januari 2015

Tävlingar och utlottningar

Nu är det flera personer som har tävlingar och utlottningar och jag som har varit borta ett tag (pga sjukdom) från bokbloggsvärlden känner mig varmt välkommnad tillbaka. :) Jag känner mig faktiskt väldigt lyckligt lottad över att två av de här fyra tävlingarna/utlottningarna som jag har sett att finns har sista anmälningsdag idag. Ibland har man allt tur. :P

Hur som helst den första tävlingen är hos Tova på Bokugglan, där tävlar man om två böcker från Atrium förlag. Läs mer om hennes tävling HÄR.

Den andra tävlingen är hos C.R.M. Nilssons bokblogg och där tävlar man om ett presentkort med ett värde av 100kr på Adlibris. Läs mer om tävlingen HÄR.

Den tredje tävlingen är hos Anna på Sagan om sagorna, där det tävlas om boken Mörk ängel. Läs mer om tävlingen HÄR.

Den sista tävlingen som jag uppmärksammat är tävlingen hos Sofie på Sofies bokblogg. Det man tävlar om där är boken Jag ger dig solen, av Jandy Nelson. Mer info om tävlingen HÄR.

6 kommentarer:

  1. Många roliga tävlingar som är på gång.

    Sv: Jag fick John Greens nya bok som fysisk bok av förlaget! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Inte alls avis... :P

      Radera
    2. Sv: Jag tror att jag frågade efter den ganska så fort det kom ut att det skulle bli en ny bok översatt till svenska. Vad konstigt att de säger att de inte skickar ut mer fysiska recensions ex när jag fick den som just det efter att ha frågat...? :/

      Radera
    3. Sv: Jag har kontakt med en som heter Julie Holke eller något sånt tror jag... :P

      Radera
    4. Okej då hade vi inte med samma person tror jag. Jag hade någon mer typ allmän mejl. :P

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.