söndag 7 december 2014

Bok till film gif-tag

När jag kollade igenom lite bloggar idag så upptäckte jag helt plötsligt att jag för en vecka sedan blev taggad av Bokpandan att göra den här bok och film gif-taggen. Upsi... :3 Men tänkte hur som helst göra den nu. Den går till så att man får 7 st böcker som blivit filmatiserade och så ska man lägga upp en gif-bild som passar hur man känner för filmatiseringen. Sen taggar man några som ska göra den här taggen och ger dem 7 st filmatiseringar. Det spelar ingen roll om de är gamla elr nya elr inte existerar. Fantasi tror jag det kallas. ;P

The Host, Stephenie Mayer (varken läst eller sett)
Någon gång kanske...

The Hobbit, J.R.R Tolkien (inte läst men sett de två första filmerna)
happy animated GIF
Bravo

Vampire Academy, Richelle Mead (inte läst, inte sett)
Actres Czarno- Biae animated GIF
Jag tror inte det va...

Paper Towns, John Green (läst, inte kommit ut som film än)
Animated Dispicable Me animated GIF
Lääängtar :)

The Book Thief, Markus Zusak (läst och sett)
Anime Blush animated GIF
Rudy <333

Eleanor and Park, Rainbow Rowell (inte läst inte sett)
Excited Exciting animated GIF
Ser fram emot att läsa

Enders Game, Orson Scott Card
happy animated GIF
Den va bra... :)
Alla bilder är från http://giphy.com/.

Jag har ingen aning om vilka som blivit taggade och inte, men eftersom jag är ganska sent ute så tror jag nog att de flesta blivit taggade. Hur som helst om ni inte blivit taggade men ändå vill göra den så är det bara att säga att jag taggade er. :)

Filmerna jag väljer:
The Maze Runner
If I stay
Divergent
I taket lyser stjärnorna
Cirkeln
Mockingjay, part 2
Wallflower

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du ville göra taggen! Kände att det var skönt med alla förklarande texter under gif:arna, för när jag sett andras inlägg har jag aldrig varit riktigt säker på vad de menar... haha ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag gillar att vara tydlig ;)

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.