måndag 22 december 2014

Bloggens födelsedag och det 100:e inlägget

Jaa må den leva, jaaa må den leva, ja må den leva ut i hundrade år... Japp idag är det bloggens 1 års dag! YAY :) Ett år som gått så sjukt fort. Men samtidigt känns det ändå som att jag varit med om en hel del det här året. Det känns även som om jag verkligen hittat in i böckernas värld och speciellt i bokbloggarnas värld. Jag känner verkligen att här vill jag stanna. Så jag ser fram emot ytligare ett till år med Bokintresse.
http://www.meme4u.com/ecards/holidays/christmas/
christmas_birthday/card_672.htm

Jag hade tänkt att jag skulle ha någon sorts tävling här på bloggen i och med födelsedagen men då jag inte lyckades få något förlag att sponsra tävlingen (vilket är en fördel då bara att skicka ett litet paket kostar en ren förmögenhet nu för tiden, och det är något som min tonårsplånbok inte riktigt klarar av). Eller ja, jag hörde av mig till ett förlag och fick inge svar och glömde sen bort det så jag kunde inte skicka till något annat förlag eftersom de gått på julledighet. Och utan ett ordentligt pris känns det inte riktigt lika kul att ha en tävling. Eller vad säger ni? Ska jag ha en tävling ändå och typ vinnaren får gästblogga här eller något sånt, eller ska jag vänta tills nästa år och försöka vara ute lite mer i god tid då?

En annan intressant sak är att just det här inlägget som jag skriver nu och som du sitter och läser just nu är det 100:e inlägget på den här bloggen. Visst är det coolt! :3 Ganska kul faktiskt att jag kunde kombinera de två olika händelserna på bloggen.

Men jag vill även bara så här vid jul önska alla en riktigt god jul och även tacka alla läsare som verkligen motiverar mig till att blogga då jag egentligen kanske inte var så sugen på att göra just det, Så tack alla och god jul och snart även gott nytt år. :)

6 kommentarer:

  1. Woohoo, grattis!! Hoppas det blir många fler år :) Och god jul till dig med! (Gaawd HUR kan det vara julafton imorgon?! Alltså väntan har gått pfattbart fort detta år.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaack :) <3
      Å ja asså det känns inte som om det imorgon (!!!) är julafton. Och speciellt inte som om bara några dagar är det 2015, liksom wuuut?!? Hursomhelst god jul på dig med och hoppas du går många bokiga presenter :D

      Radera
  2. Grattis! :) Håller med Elvira, hoppas du fortsätter länge!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Så kul att höra er säga det! :) <3

      Radera
  3. Oj! 100 inlägg på ett år :0 Jag har 67 på ungefär ett och ett halvt...
    Jag är glad att du hållit igång, det är jättekul att läsa din blogg! :)
    God Jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag e också lite förvånad :P
      Tack jättekul att du läser min blogg :) <3
      God Jul och hoppas du får många brokiga presenter :D

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.