lördag 7 juni 2014

Månadssammanfattning maj

Antal lästa böcker: 2

Antal lästa sidor: 675

Böckerna som jag har läst:
  • Delirium - Lauren Oliver
  • En bit av mig fattas - David Levithan

Svenska: 2
Engelska: -

Recensions ex: 1
Icke-recensions ex: 1

Inbunden: 1
Kartonnage: 1
Pocket: -
Häftad: -

Jag har recenserat: Ingen av dem... Men jag ska.
Bästa boken: En bit av mig fattas
Boken som var minst bra: Delirum (Var ändå bra, hade dock högre förväntningar på den.)
Roligaste: -
Mest spännande: Delirium
Sorgligaste: En bit av mig fattas
Tjockaste boken: Delirium
Vackrast omslag: En bit av mig fattas

Favoritkaraktär: Alex (Delirium)

Bästa romantiska förhållande: Lena och Alex (Delirium)
Bästa icke-romantiska förhållande: Claire och Jasper (En bit av mig fattas).

Kommentar: Hade nästan läst klart Stad av glas då men inte riktigt. Två böcker och ingen recension är inte så bra... Förhoppningsvis blir det ett sommarlov fyllt med läsning. Ska läsa fler böcker i juni, jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.