lördag 28 juni 2014

Frankrike

Sitter nu här vid datorn när jag egentligen borde gått och lagt mig. Imorgon åker jag och min familj (inte hela) till Frankrike i två veckor. En vecka och fem dagar egentligen. Hur som helst så hade jag tänkt att jag skulle tidsinställa alla 30 days inlägg och några recensioner, men det gick ju bra... Jag har alltså inte hunnit, vart lite distraherad och tänkte att jag skulle göra det senare precis som jag tänkte med att packa. Så nu vart det ingen tid kvar.

Att jag troligtvis inte kommer blogga här för än om två veckor har alltså inte att göra med att jag tagit en paus eller lagt ner bloggen eller något sånt, för det har jag inte, utan jag är bara på en semester. Jag lovar att blogga så fort jag kommer hem igen, jag kanske t.o.m. bloggar något medan jag är i Frankrike för vi har wi-fi på hotellet. Vi får se helt enkelt. :)

Det här är böckerna som jag tar med mig till Frankrike. Jellicoe Road, Insurgent, Prodigy och Inte vem som helst. Jag kanske tar med Om jag stannar också, det beror på om jag hinner läsa ut den innan vi åker eller inte. (Jag tror inte jag kommer hinna läsa alla böckerna men man vet ju aldrig...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.