lördag 21 juni 2014

Day 5 - A book that makes you happy

Jag brukar på något vis (för det mesta) läsa böcker som på något sätt alltid blir sorgliga. Jag kan tycka att en bok är jättekul, trevlig och mysig och sen PANG, så är det någon som dör och man sitter och gråter floder. Men en det finns en bok. Den var rolig så gott som rakt igenom och man satt bara och log och skrattade. Jag pratar om Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann (såklart). Skriven av Jonas Jonasson. (Synonym fick jag reda på efter att läst ut boken). Helt klart en bok som gör mig glad. Jag såg filmatiseringen och trots att den var väldigt olik boken så gjorde även den mig väldigt glad. Vill ni ha en bok som får er att skratta så är detta en rekommendation! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.