onsdag 18 juni 2014

Day 2 - A book that you've read more than 3 times

Ärligt talat så tror jag inte att jag läst någon bok mer än tre gånger, jag har läst Harry Potter serien två gånger, sen vet jag att när jag var liten så hade jag en bok som jag älskade, den handlade om en tjej som skulle ta med sina gosedjur ut i snön och sedan tappar ett och måste leta efter det. Kommer tyvärr inte ihåg vad boken hette, men det var verkligen länge sedan.

Jag är inte riktigt en sån person som brukar läsa om böcker. Jag gör det om jag läst något jag verkligen verkligen gillar men annars inte. Det händer ibland att jag läser delar av böcker som jag redan läst. Tiden jag har är begränsad, så varför lägga den på att läsa en bok jag redan vet vad som kommer att hända i när jag kan läsa en ny istället.

Jag har planer på att läsa om Förr eller senare exploderar jag, men jag skulle vilja läsa den på engelska den här gången. Orkar dock inte ta mig till biblioteket så det kommer nog dröja ett litet tag. :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.