tisdag 17 juni 2014

Day 1 - Best book you read last year

Bild från Bonnier Carlsen
Den bästa boken jag läste förra året var nog Förr eller senare exploderar jag, som jag läste på uppmaning av min kompis, hon hade verkligen tvingat mig att läsa den så på vägen hem från skolan gick jag in på biblioteket och lånade den. Jag började läsa boken medan jag satt och väntade på bussen, jag försvann helt in i boken. T.o.m. på bussen satt jag och läste fast jag har väldigt lätt för att bli åksjuk. Så helt klart en bra bok, en av de bästa böckerna jag läst någonsin faktiskt.

Jag ångrar så här efteråt att jag bara lånade boken på biblioteket och inte köpte den eftersom jag väldigt gärna skulle vilja ha den i min bokhylla. Jag drömmer fortfarande om att hitta den på en rea någon dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.